Thursday, June 27, 2013

Why Every Woman Needs A Corset?


SALAM ALL..

Korang rajin beli bra tak?yang jenis colorful and fancy design? Mesti ada kan..Kalau kat Jusco tu mesti ramai kat Triumph, Audrey dan macam2 jenama lagi la..termasuk la orang yg tengah tulis ni..haha..especially everytime La Senza buat sale..lawa gile design, pattern and bright color..seriously kadang2 every month secara ter'ACCIDENT' terbeli lebih..kadang2 tu mau sampai 3 helai..mula2 rasa macam membazir tapi untuk kesihatan dan kecantikan pejam sebelah mata jela..tapi korang jangan ikut tau..haha.


Dulu pernah terfikir takde ke bra yang kita bole pakai ulang kali tapi pakai dalam masa yang sesuai..dan yang paling penting kalau ROSAK atau KOYAK bole baiki?tapi ada ke kedai nak terima kalau bra tu dah dalam keadaan yang koyak kan..of course bulat2 korang kene reject tak pun GANTI jela yang baru kan..of course guna duit lagi..adoi!


Now, I found the solution..YEAH! the best thing ever is jika koyak atau ada kerosakan bole dihantar untuk dibaiki kerana Premium Beautiful korset ada LIFETIME WARRANTY


Cuba bayangkan dari dulu i bajet memang sebulan 3 helai bra..patutla bertimbun..adoi..haha..jom kira berapa banyak dah habis setahun..macam gerun je nak kira..huhu.

RM109 X 3 = RM327 (sebulan)
RM327 X 12 = RM3924 (Wow..untuk setahun ni..sebulan gaji beli bra setahun punya stok..haha..cam tak percaya)
Percaya tak kalau dengan perbelanjaan almost RM4000 ni baikla korang saving dan bole beli dua set Premium Beautiful korset.

Another one problem arises is Masalah slip disc. Kebanyakkan wanita cenderung ada masalah atau penyakit tulang kerana tulang wanita lebih kecil berbanding lelaki.


sumber: National Osteoporosis Foundation..click above to read full article
Selain itu WANITA MUDA cenderung kepada masalah tulang..semakin berumur semakin hilang fungsi tubuh badan kita..sebab itu pentingnya menjaga kesihatan sejak muda lagi..bila dah tua macam si penulis blog ni..haha.


click above to read full article

The best thing is jika ada yang berminat nak menjana lagi income memandangkan hari raya pun dekat JOM KITA TAMBAH INCOME! Pada yang dah berkahwin bolela jana lebih duit raya untuk diri sendiri dan family..CEPAT! Ada lagi 3 ari sebelum FIRST BONUS RM4700 JIKA KORANG JOIN SEBELUM 30 JUNE! 





Yang lagi best dapat FREE OF CHARGE TRIP TO AUSTRALIA..Only with this biz u will feel the heat of these offers..Nak tau lebih lanjut SMS/WHATSAPP: 0122427671

No comments: