Saturday, August 10, 2013

Jadual Ansuran Bayaran Premium Beautiful Korset


Disebabkan ramai yang BERMINAT dan INGIN PAKAI korset Premium Beautiful tetapi mungkin agak mahal bagi sesetengah orang. KINI i dah buat satu jadual agar semua WANITA dapat merasa untuk pakai korset ni. Ansuran bole sehingga 2 TAHUN (24 BULAN). Kenapa i buat ansuran ni sebenarnya nak bagi semua orang dapat pakai MAGICAL korset ini. Before that just nak bgtau prosedur pemakaian korset Premium Beautiful.

1) First of all kena bgtau ukuran DADA, BAWAH DADA, PINGGANG dan PUNGGUNG. Make sure bagi dalam ukuran sentimeter (cm). Seperti gambar bawah ini. 

Sila bagi mengikut urutan A, B, C dan D

Bahagian sisi

Untuk A (bahagian dada) sila ambil ukuran puncak dada. Selain itu ukuran D (punggung) sila ambil di mana puncak punggung (bole rasa tulang punggung, itulah puncak punggung).

2) Tips nak bagi ukuran pada i MAKE SURE jangan bagi ukuran yang terlampau sendat sangat. Bole tambah setengah inci lebih. Takut nanti bila nak pakai ada bahagian badan yang tak bole masuk. 

3) Bgtau u nak ambil plan 24 BULAN, 20 BULAN, 16 BULAN, 12 BULAN atau 6 BULAN.

4) Selain ansuran bole juga bayar cash atau pinjaman. 

5) Korset Premium Beautiful akan dipos bila bayaran diterima sepenuhnya. Selepas itu bolela u all pakai secara officially. Untuk pengeposan i akan pos guna POSLAJU. Hanya tambah RM7 je untuk pos.

6) Bayaran full cash akan dapat MARINE ESSENCE BODYWASH / SHAMPOO atau BBPLUS KOLAGEN secara PERCUMA!



Bole pilih!

Korset Premium Beautiful bukan untuk KURUS saje. If u ada salah satu masalah di bawah ni ANDA juga SALAH SEORG pengguna Premium Beautiful

1) Untuk cuba MENGANDUNG. Dengan adanya teknologi INFRA RED it improves blood circulation and meningkatkan tahap kesuburan wanita.

2) Keputihan & Senggugut merupakan salah satu sebab lambat untuk mengandung. Oleh itu if u nak mengandung kena REMOVE these two problems FIRST!

3) Cyst.

4) Migrain atau Sakit Kepala. 

5) Asthma atau Lelah.

6) Slip Disk atau kerap sakit belakang. Dengan pemakaian waist nipper ia bole kembalikan postur badan.

7) Batu karang.

8) Irregular period cycle. Ia juga merupakan salah satu penyebab lambat to conceive.

9) Senggugut atau Menstrual Pain.

10) Breast Lump.

11) Jaundice. Bukan untuk dewasa saja, BABY pun bole just balut waist nipper penyakit kuning bole berkurangan.


JIKA ANDA HIRAUKAN VALUE BADAN ANDA INI ADALAH SATU CARA UNTUK MENGEKALKAN TUBUH BADAN KITA SENTIASA SIHAT!

Satu set korset Premium Beautiful mengandungi Long Bra, Waist Nipper dan Long Girdle.

Jika berminat untuk FREE TRIAL area KL/Selangor atau menjadi sebahagian keluarga kami bole SMS/WHATSAPP: 0122427671 atau EMAIL: aini_aziz@yahoo.co.uk. FREE je untuk sapa yang nak rasa dan cuba pada badan anda sendiri. Takyah bayar pun untuk cuba. Berbaloi sgt bila pakai korset Premium Beautiful. Confirm BEAUTIFUL di hari raya nanti! Kalau sapa yang duduk di area JOHOR yang berminat nak tahu pasal produk, bole set appointment RAYA sebab tahun ni i beraya di JOHOR. Jika nak try pakai kat badan sendiri korset Premium Beautiful dan Bio Velocity Sleep Mate bole la contact ye. Sampai raya ke-4.

No comments: